mesaj

Va rugam sa adugati la obiceuil zilnic de a va inspecta e mailurile,sa accesati adresa revistei noastre Psychiatry;

aplr-doctorat.blogspot.com

Redactia

Seminarul aplr martie 2012

Seminarul din februarie:DSM V: Teoria diagnosticului prin potrivirea prototipului.


Seminarul din martie(31 III ora 10-12 la amfiteatru):

                   Jung:   C A R T E A    R O S I E

  Pregatiti-va pentru comentarii !
Sedinta de simbata 25 februarie 2012 ora 10,la amfiteatru SEMINAR APLR
Revista organizatiei mondiale de psihiatrie http://www.pubmedcentral.nih.gov/tocrender.fcgi?journal=297&action=archive

                                                                               

    Editorial Februarie 2012 - Prof.Dr. Aurel ROMILA                                                                           

                                              

                                                                       PSIHIATRIA INTRE DOUA  POVESTI

 

Psihiatria actual sta intre neurologie si psihopatologia filozofica.

Neurologia sta dedesubt si se joaca de-a neurotransmitatorii: dopamine cu serotonina, acetilcholina cu Gaba.

Se ajuta cu 1500 de psihotrope. Psihopatologia postuleza O SINTEZA FILOZOFICA IN CARE OMUL ESTE O FIINTA LIBERA

DAR SOLIDARA IN A INTRETINE O EXISTENTA SOCIALA MORALA, ECHILIBRATA SI BINEFACATOARE.

Psihopatologia da sensul efortului, pe cind neurologia da mijloacele.

Amindoua sunt necesare in intelegerea omului, numai una este o reductie, o exagerare, o limitare, o ingustare.

Psihiatria este la mijloc in acest sandwich.

                                                                                      Prof. A. ROMILA

Interviu Prof.Dr.Aurel ROMILA - Ziarul Lumina.ro

 
Publicam mai jos articolul cu interviul dat de Prof. Dr. Aurel ROMILA la Ziarul Lumina din 7 Februarie 2012 :
 
 

Dialog cu prof. dr. Aurel Romila, psihiatru la Spitalul „Alexandru Obregia“, Bucuresti :

 

*A trãi suferinta între rãbdare si calmante

 

 

Cititi : http://www.ziarullumina.ro/articole;1862;1;68889;0;A-trai-suferinta-intre-rabdare-si-calmante.html

 

NOUTATI - FEBRUARIE 2012
 
 
 
 
1. PSIHIATRIE - Profesor Dr. Aurel ROMILA
 
 
 
 
2. J. LACAN
***   ***   ***   ***   ***   ***   ***   ***   ***   ***  
 
 
 
 
 
***   ***   ***   ***   ***   ***   ***   ***   ***   ***  
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 


LAZAREV

S.N. Lazarev -Schimbarea Celorlalti Incepe Cu Schimbarea Noastra-ROsub

Click : http://youtu.be/XO5DZQMj__k

Lista DOCTORILOR (actualizata Aprilie 2014)


Lista DOCTORILOR • dr.Marinescu • dr.Popa • dr.Sima • Dr.Gherman • dr.Grunberg • dr.Capsuna • dr.Iacobescu • dr.Raducanu. • Prof.dr.Friedmann • dr.Toma • dr.Tesu • dr.Ionescu • +dr. Pascu • dr.Trandafir • dr.Petcu • dr.Ladea • dr.Ciucu • dr.Visoiu • dr.Tamer(Egipt) • dr. Adela Ciobanu • dr.El Sahir( Dubai) •dr. Andreea Zamfirescu dr.Adriana David

  • dr.Marinescu
  • dr.Popa
  • dr.Sima
  • Dr.Gherman
  • dr.Grunberg
  • dr.Capsuna
  • dr.Iacobescu
  • dr.Raducanu.
  • Prof.dr.Friedmann
  • dr.Toma
  • dr.Tesu
  • dr.Ionescu
  • +dr. Pascu 
  • dr.Trandafir
  • dr.Petcu
  • dr.Ladea
  • dr.Ciucu
  • dr.Visoiu
  • dr.Tamer (Egipt)
  • dr. Adela Ciobanu
  • dr.El Sahir (Dubai)
  • dr. Andreea Zamfirescu
  • dr.Adriana David

 Lista D O C T O R A N Z I L O R  (actualizata Februarie 2012) :

Lista Doctoranzilor Lista D O C T O R A N Z I L O R : • dr. Stanciu • dr. Neacsu-Ene Buc. • dr. Codreanu Marina Buc. • Dr.Falculete-Tirgoviste • Dr .El Safey(Dubai) • Dr.Andreea Zamfirescu-Buc. • Dr. Simu Malina buc • dr. Radescu petru Buc. • dr. Solomon Roxana Buc • Dr.Tesu Tellier Doina-Paris. • dr. Badea. Roxana Tours • dr. Bizamcer Nicolle-Philadelfia • Dr.Raducanu Maria • Dr.Capsuna=Voila • Dr.Balj Brasov • dr. Dinu Voila • dr. Stroe Voi;a • dr. Teodoru • dr. Stuparu Elena Boholtz-germania • dr. Vlad M. • dr. Cosma + • dr. Stancu + • dr. David • dr. Tudor+ • dr. dela Fiziologie+ • dr.Alexe=Giurgiu • Dr.Cintea Brasov • Dr Moruzzi Elza-Voila

 

 

  • dr. Stanciu
  • dr. Neacsu
  • dr. Codreanu

Dubai

  • Dr. Simu
  • dr. Zamfirecu
  • dr. Radescu
  • dr. Solomon
  • dr. Badea.
  • dr. Bizamcer
  • dr. Falculete
  • dr. Dima
  • dr. Stroe
  • dr. Teodoru
  • dr. Stuparu
  • dr. Vlad M.
  • dr. Cosma +
  • dr. Stancu +
  • dr. David
  • dr. Tudor+
  • dr. Dela Fiziologie+
Lista DOCTORILOR • dr.Marinescu • dr.Popa • dr.Sima • Dr.Gherman • dr.Grunberg • dr.Capsuna • dr.Iacobescu • dr.Raducanu. • Prof.dr.Friedmann • dr.Toma • dr.Tesu • dr.Ionescu • +dr. Pascu • dr.Trandafir • dr.Petcu • dr.Ladea • dr.Ciucu • dr.Visoiu • dr.Tamer(Egipt) • dr. Adela Ciobanu • dr.El Sahir( Dubai)
Lista DOCTORILOR • dr.Marinescu • dr.Popa • dr.Sima • Dr.Gherman • dr.Grunberg • dr.Capsuna • dr.Iacobescu • dr.Raducanu. • Prof.dr.Friedmann • dr.Toma • dr.Tesu • dr.Ionescu • +dr. Pascu • dr.Trandafir • dr.Petcu • dr.Ladea • dr.Ciucu • dr.Visoiu • dr.Tamer(Egipt) • dr. Adela Ciobanu • dr.El Sahir( Dubai)

doctoranzi

Lista Doctoranzilor Lista D O C T O R A N Z I L O R : • dr. Stanciu • dr. Neacsu-Ene Buc. • dr. Codreanu Marina Buc. • Dr.Falculete-Tirgoviste • Dr .El Safey(Dubai) • Dr.Andreea Zamfirescu-Buc. • Dr. Simu Malina buc • dr. Radescu petru Buc. • dr. Solomon Roxana Buc • Dr.Tesu Tellier Doina-Paris. • dr. Badea. Roxana Tours • dr. Bizamcer Nicolle-Philadelfia • Dr.Raducanu Maria • Dr.Capsuna=Voila • Dr.Balj Brasov • dr. Dinu Voila • dr. Stroe Voi;a • dr. Teodoru • dr. Stuparu Elena Boholtz-germania • dr. Vlad M. • dr. Cosma + • dr. Stancu + • dr. David • dr. Tudor+ • dr. dela Fiziologie+ • dr.Alexe=Giurgiu • Dr.Cintea Brasov • Dr Moruzzi Elza-Voila
Lista Doctoranzilor Lista D O C T O R A N Z I L O R : • dr. Stanciu • dr. Neacsu-Ene Buc. • dr. Codreanu Marina Buc. • Dr.Falculete-Tirgoviste • Dr .El Safey(Dubai) • Dr.Andreea Zamfirescu-Buc. • Dr. Simu Malina buc • dr. Radescu petru Buc. • dr. Solomon Roxana Buc • Dr.Tesu Tellier Doina-Paris. • dr. Badea. Roxana Tours • dr. Bizamcer Nicolle-Philadelfia • Dr.Raducanu Maria • Dr.Capsuna=Voila • Dr.Balj Brasov • dr. Dinu Voila • dr. Stroe Voi;a • dr. Teodoru • dr. Stuparu Elena Boholtz-germania • dr. Vlad M. • dr. Cosma + • dr. Stancu + • dr. David • dr. Tudor+ • dr. dela Fiziologie+ • dr.Alexe=Giurgiu • Dr.Cintea Brasov • Dr Moruzzi Elza-Voila

1. 360 Cities

http://www.360cities.net/

 

 

2. CAPELA SIXTINA - Viziune PANORAMICA

 

 

3. The HOLY SEPULCHRE - JERUSALEM - Viziune Panoramica

 

http://www.360tr.com/kudus/kiyamet_eng/index.html

RELAX!

 

1. OM (aum)


http://youtu.be/n4e9hcqVVfY

 

 

2.Dakuwaqa's Garden - Underwater footage from Fiji & Tonga

http://youtu.be/mcbHKAWIk3I

 

 

The HOLY SEPULCHRE - JERUSALEM - Viziune Panoramica

 

http://www.360tr.com/kudus/kiyamet_eng/index.html

 


 Mihai Viteazul si osemintele sale inmiresmate



http://acvila30.wordpress.com/2011/11/13/dreptcredinciosul-voievod-mihai-viteazul/Întrucât istoria neamului nostru a fost golitã de Duh în perioadacomunistã, iar în manualele de astãzi marii noștri voievozi sunt tratați cusuperficialitate, se cade ca noi, preoții, sã ținem treazã conștiințacreștinã a românilor, știind bine cã un popor care nu-și cunoaște trecutulși nu-și cinstește martirii nu are parte de viitor. De aceea, doresc sãparcurgem în cele ce vor urma, viața Sfântului Voievod Mihai Viteazu.Nãscut în anul 1558 în localitatea Târgul de Floci (numitã așa dupã târgulde lânã de aici), aproape de Giurgeni, jud. Ialomița, fiul lui Pãtrașcu celBun, domn al Munteniei între anii 1554-1557 și al doamnei TeodoraCantacuzino. Bunul Dumnezeu l-a pus încã de la naștere pe Mihai pe calearãbdãrii și a suferinței, dobândind calitãți care i-au fost de mult folosîn menirea pe care o avea de împlinit mai târziu. Tatãl sãu a fost ucis decei ce-i râvneau tronul în 1557, așa cã Mihai se naște în 1558 deja orfan,iar mama sa, doamna Teodora, este obligatã sã ia calea pribegiei, deoarececei care i-au ucis soțul vroiau sã ia și viața lui Mihai. În cele din urmã,se retrage la Mãnãstirea Cozia, iar pe Mihai, pentru siguranțã, îlîncredințeazã unui unchi, Epitropul Iani, slujbaș de nãdejde al Patriarhieide Constantinopol. Astfel, Voievodul Mihai a crescut printre cãlugãrii dinConstantinopol și de la Muntele Athos, învãțând aici postul, ascultarea,rugãciunea și dragostea de neam.Ajuns la maturitate, se întoarce în Muntenia unde ajunge datoritã firiisale puternice și realelor calitãți de conducãtor, pe rând ban deMehedinți, postelnic, mare agã, pentru ca în anul 1593 sã-l gãsim ca Ban alCraiovei. A fost arestat și condamnat la moarte prin decapitare de cãtredomnitorul Alexandru cel Rãu, ce-l acuza de complot împotriva sa. În drumspre locul de execuție, trecând prin fața Bisericii Albe Postãvari(București), i se îngãduie sã intre în bisericã spre a se închina la icoanaSf. Nicolae, unde, cu lacrimi, cere ajutorul Sfântului, fãgãduind cã vaconstrui o bisericã, de va fi scãpat de moarte. *Ajuns în fața cãlãului,vedem rodul și puterea rugãciunii Voievodului, nu așa cum spune istoriacomunistã despre cãlãu cã s-ar fi speriat de statura sa impunãtoare, cicãlãul, mustrat de Sf. Nicolae, a scãpat securea din mânã și a fugit.* Imediatboierii de fațã au implorat iertarea de la Alexandru cel Rãu, cumpãrând încele din urmã cu bani viața Voievodului Mihai.În septembrie 1593, cu ajutorul Patriarhiei de Constantinopol și alsultanului pe care a trebuit sã-l cumpere cu bani, mulți din ei împrumutațide la cãmãtarii Porții Otomane (un fel de F. M. I. de astãzi), tronul ȚãriiRomanești. La 11 Octombrie 1594, a fost înscãunat și, la începutul luinoiembrie, au și început a bate cãmãtarii la ușã, dupã nãravulîmpãmântenit, spre a-i cere sã jupuiascã bietul popor, spre a le plãti lorbanii împrumutați cu vicleșug. Domnul Mihai a înțeles cã poporul erasãrãcit și sãtul de dijmele puse de domnii dinainte; ori el nu putea sugesângele norodului în interesul cãmãtarilor; de aceea a pus la cale un plande eliberare a țãrii de sclavia cãmãtarilor și a Porții Otomane cesupravegheau pe domnitor (asemeni comisarilor U.E.). Astfel, la 03-11-1594,cheamã cãmãtarii sã le dea datoria, dar dupã ce îi adunã într-o casãaproape de Târgoviște, dã foc casei, iar cei care au scãpat de flãcãri aufost uciși de gãrzile domnitorului. Cu aceastã ocazie, printr-un atac datasupra gãrzilor turcești, scapã țara de dânșii, fugãrindu-i peste Dunãre.Ne-a rãmas acel discurs memorabil consemnat în cronicile vremii ținut înfața poporului: *"Mã liberez în fața lui Dumnezeu și a voastrã de toateîndatoririle și închinãciunile de pânã acum. O viațã avem, români, și ocinste; deșteptați-vã, cã am dormit destul." *(Ridicã, Doamne, și azi unVoievod, cã am dormit destul, deși se cântã de 22 de ani Deșteaptã-teRomâne). Imediat ce a scãpat țara de cãmãtari și turci, Voievodul s-aîngrijit sã-și respecte fãgãduința fãcutã Sf. Nicolae de a zidi omãnãstire, lucru fãcut pe dealul Mihai Vodã din București. Prin lucrarealui Dumnezeu, mãnãstirea a scãpat de a fi dãrâmatã de Ceaușescu în 1985,fiind mutatã 289 m, pânã pe strada Sapienței nr. 4, pe malul drept alDâmboviței.Înainte de a fi înscãunat, a convocat, în august 1594, un Sinod la Iași cuierarhii din ambele țãri române pentru stoparea propagandei catolice celuase avânt, mai ales în Moldova, înființând cu acest scop Episcopia deHuși. Tot în acest sens, convoacã un alt Sinod, în aprilie 1596, laTârgoviște. Însãși Voievodul Mihai a îndemnat clerul sã vegheze custrictețe la respectarea dogmelor și canoanelor rânduite de cele 7 SinoadeEcumenice.În 4 iunie 1585, a reușit în urma deselor cereri cãtre Dieta din Ardeal,asemeni Sf. Constantin cel Mare în Imperiul Roman, sã obținã un decret datde Dietã ce recunoștea religia ortodoxã (pânã atunci toleratã) în rândulreligiilor constituționale, trecerea Mitropoliei Ardealului direct subjurisdicția Mitropoliei de la Târgoviște și scutiri de dãri pentru preoțiiortodocși, asemenea celor catolici. Deoarece sub influența calvinã s-aaprobat într-un Sinod la Aiud în 1551, recãsãtorirea preoților ortodocși, aobținut prin decretul din 4 iunie 1595 și o lege care sancționa satul alcãrui preot se recãsãtorea, iar enoriașii nu anunțau ierarhul de aceastãfãrãdelege, cu o amendã de 200 de florini. Vedem de aici cã Voievodul eraconștient cã numai un cler cu o adevãratã viațã spiritualã putea cãlãuzicorect poporul și face fațã propagandei calvine și catolice.*Înlãturarea trupelor otomane de la curtea domneascã nu putea rãmâne fãrãreacție; de aceea, sultanul a trimis o armatã destul de numeroasã, condusãde Sinan Pașa, spre a-l înlãtura pe Mihai de la domnie. Astfel are locmemorabila confruntare dintre oștirea românã și cea otomanã, la 23 august1595, la Cãlugãreni, în care datoritã credinței și abilitaților militare,oștirea condusã de Mihai Vodã îi zdrobește pe otomani. Victoria rãsunãtoarea voievodului valah stârnește admirația întregii lumi creștine și dãsperanțã de eliberare locuitorilor din Albania, Bulgaria, Serbia, Bosnia,Grecia, țãri chinuite de turci, care-și puneau speranța în Mihai Viteazu caîntr-un înger de mântuire, numindu-l, cum menționeazã N. Bãlcescu "Steaualor de la rãsãrit". Inclusiv papa Clement al VIII-lea l-a numit "Cavaler allui Hristos și Apãrãtor al creștinãtãții". Aderând la alianța antiotomanã"Liga creștinã", datoritã vitejiei domnitorului în lupta de apãrare acreștinãtãții, primește în dar de la Cardinalul de Bari mâna dreaptã a Sf.Nicolae îmbrãcatã în mãnușa de mãrgean pe care avea sã o poarte cu credințãîn toate bãtãliile. Astãzi mâna Sf. Nicolae se aflã la Biserica Sf.Gheorghe Nou din București.**A reușit pentru întãrirea ortodoxiei din Ardeal sã îl promoveze în 1596,pe scaunul mitropolitan de aici pe Sf. Ioan de la Prislop. Tot în aceastãperioadã, Mãnãstirea Simon Petru din Sf. Munte a ars din temelii, fiindrefãcutã cu cheltuiala Voievodului; aici se pãstreazã pânã astãzi tabloulvotiv al lui Mihai Viteazu și al soției sale, doamna Stanca.*Domnitorul Sfânt Mihai Viteazu a fost cãlãuzit și de visul de veacuri alromânilor, acela de unitate naționalã și spiritualã. Astfel, în urma lupteide la Șelimbãr din 18-28 octombrie 1598 împotriva lui Andrei Batory,cucerește Ardealul, înfãptuind Unirea celor douã principate. Intrareatriumfalã în Alba-Iulia are loc la 1 noiembrie 1599, datã la care Mihaihotãrãște construirea unei catedrale ca sediu al Mitropoliei Ardealului.Bine înțeles cã nobilimea și clerul catolic nu a vãzut cu ochi buni aceastãinițiativã. Protestând, s-a iscat o discuție ce a degenerat în ceartadintre catolici și clerul ortodox, obligând pe domnitor sã intervinã,arãtându-și credința dreaptã, mãrturisitoare, de care era cãlãuzit,spunându-le catolicilor cã ei nu au nici Har, nici Taine și, ca sã se vadãaceasta, propune ambelor pãrți sã facã câte o aghiazmã separat, dupã carecele douã vase sã fie puse într-o bisericã ce a fost sigilatã cu peceteadomneascã, iar dupã 40 de zile sã fie deschisã spre a se vedea în ce starese aflã fiecare. În urma unei descoperiri avutã de Sf. Ioan de la Prislop,s-a deschis biserica în a douãzecea zi, cu ambele pãrți de fațã,constatându-se cã aghiazma ortodoxã era nestricãcioasã, iar cea catolicãera împuțitã. Rușinați, unii dintre catolici au trecut la ortodoxie, iarceilalți, fãrã sã se îndrepte din erezia lor, au acceptat construirea uneicatedrale în Alba-Iulia închinatã Sf. Arhangheli Mihail și Gavril. (Ar fibine sã ia aminte la aceastã întâmplare și ecumeniștii din B. O. R. deastãzi).În mai 1600, alungã de pe tronul Moldovei pe Ieremia Movilã, înfãptuindprima Unire a românilor și singura în scopul mântuirii neamului, pentru cãunirile lui Cuza și Ferdinand au fost fãcute în interesul iudeo-masonilorși a desacralizãrii neamului. Astfel, domnul Sf. Mihai Viteazu devineprimul conducãtor al tuturor românilor, luându-și titulatura de "Domn alȚãrii Românești și a Ardealului și a toatã Țara Moldovei". Liderii europenideranjați cã Mihai Viteazu se proiecta drept cel ce putea reface faimaImperiului Bizantin ortodox, au pus la cale, prin generalul Basta, celalãturi de care luptase în Liga Creștinã, asasinarea lui Mihai. A avutdreptate Sf. Ștefan cel Mare când a spus cã "decât sã supuneți țaraApusului, mai bine o supuneți turcilor, pentru cã turcii o sã vã ia aurul,dar o sã vã lase sufletul, dar apusenii o sã vã ia și aurul și sufletul"(lucru valabil și astãzi). Astfel, a fost gãsit un anume Ștefan Joja, romândin Țara Zarandului, luat cu forța de pe când avea 10 ani în regimentele decopii organizate de Imperiul Austro-Ungar (atenție la tinerii româniîncorporați în armatã drept mercenari N.A.T.O.) și infiltrat în tabãra luiMihai de la Câmpia Turzii, pãtrunde în cortul Voievodului în noaptea de 19august 1601, decapitându-l.Așa cum reiese și din Acatistul Sf. Voievod Mihai Viteazu (se pare,alcãtuit la Mãnãstirea Dealu), domnitorul a fost însoțit în anii de domnieîn toate bãtãliile de doi cerbi, ce, se pare cã erau doi Îngeri, care îndimineața zilei de 19 august 1601 au dispãrut, iar ostașii români s-auîntrebat ce semn poate fi acesta. Singur, domnitorul a înțeles cã pentrumicile sale greșeli, dar și pentru neputințele sale avute asemeniProrocului David sau Sf. Ștefan cel Mare, Dumnezeu a pregãtit pentru el camijloc de curãțire deplinã, dar și de rãsplatã pentru ostenelilemãrturisirii dreptei credințe, cununa muceniciei; de aceea a murit fãrã sãse opunã sau sã protesteze, rostind un psalm din Psaltire, pe care oînvãțase pe de rost din copilãrie, pe când era la Muntele Athos. Capul sãua fost dus de cãpitanul Radu Buzescu, la mãnãstirea Dealu, lângãTârgoviște, unde a fost înmormântat. Pe lespedea mormântului sãu scrie"Aici zace cinstitul și rãposatul capul creștinului Mihai ce au fost domnal Țãrii Românești și Ardealului și Moldovei". Trupul sãu a zãcut timp detrei zile agãțat de un stâlp pe Câmpia Turzii, timp în care, cum spuneprofesorul Gheorghe Anghel, soldații au tãiat pãrți din trupul sãu pe carele-au luat ca trofeu, jupuindu-i pielea de pe umeri și de pe spate cu totcu pãrți din trup. *În privința locului unde a fost înmormântat trupuldomnitorului, au circulat de-a lungul vremii diferite ipoteze, neputându-sestabili cu exactitate mormântul. Sf. Mihai Viteazu este primul conducãtoral României Mari, dar și primul ei mucenic.* Suntem ceea ce suntem astãziși datoritã acestui Sfânt Voievod providențial, pe care l-a dat Dumnezeupoporului nostru în istorie. În locul bunãstãrii personale, a liniștiiegoiste, sfântul Mihai Viteazu s-a jertfit pentru neam, pentru generațiilece au urmat. El a arãtat cã a-ți iubi țara nu înseamnã doar a rosti cuvintemari, ci de a-ți pune chiar viața pentru ea.*Cea mai importantã mãrturie despre sfințenia Sfântului Mãrturisitor MihaiViteazu o dã Sf. Paisie de la Neamț, care consemneazã în anul 1751 pemarginea unei Psaltiri descoperitã de Vasile Alecsandri în 1850,urmãtoarele cuvinte: "Mihai Viteazu, rob al lui Dumnezeu și Sfânt".* Înanul 2000, Mitropolitul Olteniei Nestor Vornicescu a alcãtuit dosarul decanonizare al Voievodului, dar pãrãsind viața pãmânteascã chiar în acel an,din rânduialã Dumnezeiascã, dosarul a stagnat. Eu spun cã Dumnezeu a vrutca odatã cu capul sã fie cinstit și trupul Sfântului Voievod, nedescoperitîncã la acea datã. În vara anului 2010, trupul (osemintele) a fostdescoperit, în mod miraculos, la Mãnãstirea Plãviceni, județul Teleorman,la o distanțã de 5-6 m de biserica din incintã. Un grup de muncitori au datfoc la niște hârtii și surcele pe locul menționat. Fratele pãrinteluistareț Protos. Teoctist Moldoveanu le-a spus muncitorilor sã stingã foculpentru cã o sã-i certe starețul cã au fãcut focul atât de aproape deBisericã. Muncitorii au început sã batã cu lopețile spre a stinge foculprin înnãbușire și, din cauza loviturilor, pãmântul s-a surpat. A venit șipãrintele stareț, care a spus sã fie îndepãrtat pãmântul spre a se vedea cese aflã în acel loc. A fost gãsit un schelet uman fãrã cap.Indiciile care au dus la concluzia cã acesta este trupul lui MihaiViteazul sunt urmãtoarele:  - mãnãstirea este singura din România care, deși își serbeazã hramul pe  8 noiembrie, are ca patron doar pe Sf. Arh. Mihail;  - mãnãstirea a fost începutã a se construi de soția voievodului, doamna  Stanca, retrasã în pribegie pentru puțin timp aici, în pãdurile  Deleormanului, imediat dupã ce voievodul Mihai a fost asasinat; lipsa unui  însemn asupra mormântului se datoreazã probabil fricii de a nu fi profanat.Pe data de 25-10-2011, m-am deplasat spre aceastã mãnãstire cu gândul cãde va vrea Dumnezeu și Sfântul Mihai Viteazu sã primesc ca dar pentruBiserica "Învierea Domnului" din Rãdãuți o pãrticicã din osemintele acestuiMãrturisitor, când va fi recunoscut oficial ca Sfânt cum este, biserica vaprimi cel de-al doilea hram: Dreptcredinciosul Voievod Mãrturisitor MihaiViteazu. Ajunși aici împreunã cu șoferul mașinii cu care am fost, împreunãcu pãrintele stareț Teoctist, am desfãcut racla din bisericã cu oseminteleVoievodului și *am rãmas uluit de mireasma care a ieșit din oseminte*. Amvrut sã iau o claviculã pentru biserica din Rãdãuți și atunci am constatatcã claviculele și coastele lipsesc – încã un indiciu care aratãautenticitatea trupului, exact cum spun istoricii despre pãrțile din trupcare au fost luate de asasini ca trofeu. Am primit în dar atunci o partedin laba piciorului drept al Sfântului. Iatã cã, prin mila lui Dumnezeu șirugãciunile Sf. Voievod Mihai Viteazu, o pãrticicã din trupul lui a fostadusã în Moldova dupã 410 ani și mai bine.Încã o faptã vrednicã de laudã a mãrturisirii și statorniciei în credințãa Sf. Voievod o constituie rãspunsul la o scrisoare din 29 aprilie 1600, încare papa Clement al VIII-lea îi cere sã se converteascã la catolicism,însã Voievodul îi rãspunde papei sã se facã el ortodox.Din viața Domnitorului învãțãm sã ne rugãm cum a fãcut-o el în toatã viațasa, sã mãrturisim și sã apãrãm cu orice preț ortodoxia atacatã azi și dininterior și din afarã, sã ne pocãim așa cum umbla el cu duhovnicul lângãdânsul în toate luptele, sã trãim în unitate și sã murim creștinește curugãciunea pe buze și în inimã. Avem nãdejde în rugãciunile Sfântului MihaiViteazu cã nu va lãsa dușmanii țãrii sã-și ducã la capãt planul dedezbinare uneltit, iar noi, urmând viața și credința înaintașilor noștri,sã putem da rãspunsul cel bun la Tronul de Judecatã a lui Dumnezeu.*Amin.**Preot Gheorghe Anițulesei, Rãdãuți**Sursa: http://euliber.ro/*


















Daily Zen


On The Way          

      

    

      

West Evening Mountain Talk

 

                Part 3

            Muso Soseki

 
                                     
 

 

The monk asked, “Zen masters these days give a koan to their disciples.  This makes students study words, doesn’t it?”

 

The Master answered, “No it doesn’t.  Yuan-wu said, ‘Students who have just started Zen practice have no idea about it. So out of compassion the masters give them a koan as a signpost, so that the disciples can devote themselves to discovering oneness and dispelling random illusions, and to realizing finally that Original Mind is not something that comes from outside.  After that, all the koans turn out to be pieces of tile for knocking at the gate.’

 

“Do you consider this explanation of Yuan-wu’s a deception?  You must understand Zen masters give their disciples a koan simply in order to guide them through the Gate of Satori into their own homes.

 

“Ta-hui used to cite a passage from some forerunner’s sermon to his own students:  ‘Don’t try to use your intellect to grasp the truth.  Don’t just swallow everything that has been preached.  And don’t lock yourself up in the storehouse, where nothing happens.’  This teaching is a sign of Ta-hui’s deep, grandmotherly kindness.  With it he blindfolds your eyes to let you see with your mind.  You can understand from this that it is not words at all that Ta-hui wants you to study. Any students who have succeeded in returning their minds to the Original Silence by sitting on the zazen cushion, but are still content with their marvelous skill with words, are still a long way form the true study of mind.

 

“Yuan-wu says, ‘The phrase “This mind, the Buddha” shows the truth as plainly as though it were seen through a wide open gate.  The other one, “No mind, no Buddha,” forces one to face the truth directly and see through it.  Without getting stuck in these words, pass right through them and then you will see clearly the whole mind of the Patriarchs unveiled.   If you get stuck in the words you will never attain enlightenment.’  He says beside, ‘If you are someone with great inborn genius there is no need to make a study of the old words and koans.  When you wake up in the morning, make your mind clear and calm. Whatever has to be done then, do it as well as you can.  Afterward think it over carefully, and see what you have done and what it amounts to.  When you have done these things thoroughly you will find yourself right there in the monastery of purity and no-happening.’

 

“These two masters set forth the very core of Zen practice.  But most students these days fish words and dialogues of the masters out of books and store them in their heads until they have a chance to spar with others.  Using their cleverness in Zen talk, they flatter themselves that they have attained the subtle way of the Patriarchs.  But this is just what Yuan-wu calls conceit and delusion.”

 

The monk questioned him again:  “Those students who repeat Zen stories secondhand, and swallow hearsay and gossip, and convince themselves that they have attained satori, are of course full of conceit and delusion. But there are some very gifted students who have penetrated to the core of Zen words.  Are they not to be called people of satori?”

 

The Master answered, “Even those who have a keen insight into Zen words are to be called people accomplished in words but not in mind unless they have attained clear satori.  As for those who merely pass on second hand stories, swallow rumors, and gossip, they are not worth commenting on.  A master says, ‘Just grasp the essence, don’t concern yourself with the results.’ Attaining genuine satori is the essential.  The manifestation of its great working is the result.  It’s like planting a tree.  If the root goes deep, the leaves and flowers and fruit will be sure to flourish.

 

The monk asked, “If words and letters have a bad influence on students at the beginning, why did the masters in the past leave so many words of different kinds which are now widely used?”

 

The Master answered, “Those masters of discerning insight had a perfect command of words, and they used their skill to teach their disciples.  Each word and phrase may show a different aspect of Zen, but each is not more than a means—like the woman’s call for her maid, not for an errand but simply so that her lover would hear her voice and know that she was there inside the window.  The masters’ words did no harm to their students, and some bright ones grasped the essential beyond those words. But with the passage of time, misunderstandings inevitably occurred. Many stupid people came along, like the man who dropped his sword into the current from his moving boat and marked the side of the boat to show where it fell, and then searched in the water underneath. 

 

“Once Yuan-wu, when he was living on Chia Mountain, prepared lectures for his disciples, called Hsueh-tou’s Hundred Koans with Verse Comments.  Later the lectures were compiled and published under the title of The Blue Cliff Records. But Fo-chien, a Dharma brother, wrote to him reproachfully, saying, ‘When I served Wu-tsu Fa-yen he encouraged us by saying, “Each of you, when you become a Buddha some day, a teacher of the world, be sure that you devote yourselves entirely to ‘this matter’—I mean the attainment and deepening of satori.”  I was so impressed with his words that I have never forgotten them.  I hear that you have added many comments to Hsueh-tou’s Verse Comments, with a view to helping your students to understand. When I learned that I could not help shedding tears.  I thought that you were a man of true satori.  Why on earth have you been doing such a thing? Why don’t you show your disciples the one Original Truth that was there before Bodhidharma visited China?  And so on…’  According to Ta-hui’s Discourses,‘When my teacher read Fo-chien’s letter he gave up the undertaking.’

 

“But some meddlesome fellows published Yuan-wu’s lectures in book form and so they came into general use.  Later, Ta-hui burned the printing blocks.  In 1304, two hundred years after the blocks were burned, Chang Ming-yuan republished the book, which was then widely read.  A man named Old Man San-chiao wrote a preface to it.  He said, ‘Someone asked me whether it would be better to keep the copies of  The Blue Cliff Records or to burn them.  I answered that either would be good….’  The writer of the preface maintains that there is a good reason for both of the contradictory things: for Yuan-wu’s lectures and for Ta-hui’s burning them. This official is ignorant of the fact that the masters’ intention was neither to keep nor to burn the book.

 

“Before the days of Ma-tsu and Pai-chang, masters put much emphasis on richi (teaching) and little on kikan (koans).  Later they paid a great deal of attention to practice and little to theoretical study.  Later, in the days of Feng-hsueh and Hsing-hua, they resorted to higher expressions of Zen experience, and this tendency made it more difficult to grasp their teachings.  We should remember that the Patriarchs’ aim is neither study nor practice, but that both are merely means, like the woman calling her maid for an errand.

 

“So the Master says, ‘If I meet someone who is ready for my Dharma I will hand it on to that person.  Otherwise, I will leave everything to the way of the world.’  He adds, ‘Face the Buddha’s teachings as though they were the enemy you will never forgive, and then you may learn something of them.’”

 

The monk went on, “Well, then, would it be best to spend one’s time in complete silence, without reading anything?”

 

The Master answered, “One master said, ‘The truth can be attained neither by words or by silence.’  The Patriarchs and the descendants of the Bodhidharma are not supposed to rely on words and letters.  Is that supposed to mean that silence is to be preferred and words to be avoided?  On the contrary, the one thing they want is for students to see that the real truth lies neither in words nor in silence.  Once this fact is clear to you, all the teachings of the Buddha and the Patriarchs are matters within your own house.  So if you want to understand their teachings, please let go of whatever knowledge and wisdom you may have acquired up until now, and forgetting about yourself entirely, devote yourself completely to the one koan. Those students who are naturally gifted will not only go beyond koan study but will also escape falling into mere silence. They always go straight to the essential.  Those are the ones who are unquestionably my disciples. 

 

“Everything I have said up until now is for their sake. I am unwilling to teach those scatterbrained students who have no sincere wish for the truth but only a restless urge to collect knowledge. But some who are aware of the unremitting law of cause and effect, and live a modest life, or who try to learn something from Zen monastery life, and practice to make something of their lives, may be able to accomplish a kind of Zen in their own way.  I cannot turn aside from such people either.

 

 

Muso Soseki (1275-1351)

 

Excerpted from Sun At Midnight – Poems and Sermons

Translated by W.S Merwin and Soiku Shigematsu 1989

 


Kung Hei Fat Choi!

 

... Inseamna An Nou fericit si prosper si este urarea cu care este intampinat Anul Nou Chinezesc… la el acasa!


Dragonul de apa este considerat a fi cel mai in masura semn zodiacal capabil a darui cele cinci binecuvantari supreme din traditia chinezeasca : armonia, virtutea , prosperitatea , implinirea si longevitatea .

Orice terapie începe ºi se încheie cu rinichii. 2012 – Anul Dragonului de Apã, Anul rinichilor

Medicina chinezã spune cã sistemul osos are legãturã cu rinichii. Deci atenþie la cei cu afecþiuni reumatismale ºi cu

 osteoporozã. Rinichii au legãturã ºi cu aparatul genital, deci cu ovarele, uterul, prostata.

2012 este declarat de medicina din Chi­na ca Anul Dragonului de Apã. Dar apa este asociatã cu rinichii. Deci 2012 este anul rinichilor. Este su­per­bã înlãnþuirea de metafore pornitã din filozofia medicalã a chi­nezilor, care numesc rinichii izvorul de ener­gie, izvorul de sãnãtate al organismu­lui. Terapeuþii chinezi susþin cã orice te­rapie trebuie sã înceapã ºi sã se în­che­ie cu rinichii. Tot medicina din Chi­na numeºte rinichiul fântâna vieþii

Organul gentleman

Chiar medicina clasicã a gãsit o metaforã pentru rinichi. A denumit rinichiul cel mai gentleman organ, un boier, fiindcã are o lãudabilã ge­nerozitate: cedeazã din energia lui atunci când alte organe se aflã în sãrãcie energeticã. Terapeuþii chinezi susþin cã, pânã nu se echilibreazã rinichii, tot organismul este dezechilibrat. Iarna, rinichiul se aflã în maximum de energie. Teama, frica, emoþiile dezechilibreazã rinichii. Starea rinichilor o simþi dupã gradul de fricã pe care o avem. Bolnavii de rinichi sunt fricoºi, temãtori. Cei cu probleme la rinichi nu au curaj, nu au claritate în minte. Limpezimea creierului, conºtientizarea, dar ºi o parte din subconºtient, toate acestea þin de rinichi. De altfel, cei dominaþi de urã, pesimiºtii au în jurul lor o aurã care nu lasã sã pãtrundã decât gândurile rele, întunecate. Oamenii cu aurã energeticã pozitivã emanã unde reconfortante ºi pentru cei din jur. Rinichii sunt legaþi ºi de structura osoasã, aºa susþin terapeuþii din China. Astfel, cei cu reumatism, cu osteoporozã nu trebuie sã neglijeze rinichii. Urechea, deci auzul ºi echilibrul, are legãturi cu rinichii. Ecou al rinichilor se aude ºi în organele genitale, în uter, în ovare, în prostatã. ªi fiindcã ne aflãm în iarnã ºi frigul afecteazã meridianele rinichiului. 

Fricoºilor ºi laºilor le "scârþâie" rinichii

Relaþia dintre inimã ºi rinichi este o relaþie de dominare. Dar excesul de energie în rinichi slãbeºte inima ºi invers. E de menþionat cã prezintã im­portanþã punctul Marea Sângelui asupra cãruia acupunctura ac­þio­neazã. Deci are treabã pe punctul aflat la douã degete deasupra ge­nun­chiului, în interior. Când doare acest punct, se stricã ºi formula sângelui. Rinichiul regleazã ºi unul din cei doi timpi respiratorii. În afarã de acupuncturã, pentru rinichi, în anul ce vine, e bine sã nu uitãm de plante cu efecte în aceastã direcþie: coada ºoricelului, coada calului, lemnul dulce, mesteacãnul, urzica, toate bune pentru rinichi. Gustul sãrat echilibreazã rinichii. Dar nu sare în exces! În materie de gust, acrul e favorabil ficatului, amarul inimii, dulcele pancreasului, sãratul rinichilor, picantul plãmânilor. Dupã ce fac acupuncturã pentru rinichi, unor oameni le dispar frica, deficitul de curaj. Voinþa þine de energia rinichilor. Încãpãþânaþii au un exces de energie în rinichi, în timp ce nehotãrâþii suferã de o sãrãcie la nivelul energiei rinichilor.

Rinichii au treabã ºi cu fertilitatea

Pãi, dacã 2012 este Anul rinichiu­lui sunã ca o veste bunã ºi pentru cei care-ºi doresc copii. ªi asta pentru cã medicina din China considerã cã rinichii se amestecã cu efect pozitiv ºi în fertilitate. Rinichiul drept rãspunde de fertilitatea femeii, în timp ce rinichiul stâng e responsabil de fertilitatea bãrbatului. Medicul primar doctor Teodor Coldea, unul din campionii acupuncturii ºi terapiilor chinezeºti, explicã. În urma unor te­rapii cu acupuncturã o serie de femei au reuºit sã rãmânã gravide. ªi s-au adunat multe, foarte multe probe cã rinichiul stâng o ajutã pe femeie sã ducã sarcina, iar rinichiul drept o ajutã sã rãmânã gravidã. S-a mai menþionat faptul cã frica, laºitatea ºi-au fãcut cuibuºor în rinichi. Fricoºii, lipsiþii de curaj au suferinþe la rinichi. Acupunctura aplicatã pe punctele rinichilor le-a ajutat ºi din acest punct de vedere pe femei, teama le împiedicã ºi ea sã rãmânã gravide, influenþa asupra fertilitãþii era consi­de­rabilã pe canalul fricii ºi a curajului pipernicit. Terapia prin acu­punctu­rã le-a micºorat femeilor neplãcerile izvorâte din tulburãrile de ciclu, din durerile ce însoþesc ciclul. Acupunctura activeazã în punctele cores­punzãtoare rinichilor dând o mânã de ajutor bãrbaþilor cu probleme la prostatã, cu hipertrofie a prostatei. ªi o altã constatare importantã: ºedinþele de acupuncturã pe punctele rinichilor împiedicã revenirea infecþiilor urinare. Acupunctura poate regla prin intermediul ri­ni­chilor ºi flora din intestinul gros. De altfel, chinezii susþin cu voce apãsatã legãtura între rinichi ºi intestinul gros. 

Sã nu se uite cã plãmânul ºi intesti­nul gros sunt responsabile cu imunitatea. ªedinþele de acupuncturã pot sã fie asociate cu terapia cu plante care influenþezã în bine rinichii: cordiceps ºi astragal, veritabile antibiotice naturale, angelica echilibreazã nu numai rinichii: ajutând în infecþii urinare ºi litiazã, dar ajutã la funcþionarea corectã a ovarelor. Chinezii susþin cã rinichii, ficatul ºi pielea au un rol mare în detoxifierea organismului. ªi mai subliniazã terapeuþii chinezi cã lupta cu tulburãrile de auz ºi echilibru, deci din urechea internã, se dã prin acupunctura pe punctele rinichilor, dar ºi ale vezicii biliare ºi pe meri­dianul trei focare. 

Durerile de spate, lipsa de putere în picioare, crizele de sciaticã trebuie tratate cu acupuncturã pe punctele rinichilor. ªi o remarcã suplimentarã, femeia are cicluri energetice din 7 în 7 ani, iar bãrbaþii îºi schimbã ciclurile energetice din 8 în 8 ani, de aceea se maturizeazã mai târziu.


Omega - 3

Omega-3
February 3, 2010 — Omega-3 fatty acids may prevent the transition from a subthreshold psychotic state to full-blown psychosis, new research suggests.

 

 

Omega-3

July 22, 2011 — Increasing omega-3 intake may lower both anxiety symptoms and proinflammatory cytokines in healthy young adults, new research suggests.

*medicamente naturiste in colita ulceroasa

Herbal medicine in the treatment of ulcerative colitis Full Text
Saudi Journal of Gastroenterology, 01/16/2012  Clinical Article

Ke F et al. – There is a need for further controlled clinical trials of the potential efficacy of herbal medicine approaches in the treatment of Ulcerative colitis (UC), together with enhanced legislation to maximize their quality and safety.

  • Ulcerative colitis (UC) is a refractory, chronic, and nonspecific disease occurred usually in the rectum and the entire colon.
  • The etiopathology is probably related to dysregulation of the mucosal immune response toward the resident bacterial flora together with genetic and environmental factors.
  • Several types of medications are used to control the inflammation or reduce symptoms.
  • Herbal medicine includes a wide range of practices and therapies outside the realms of conventional Western medicine.
  • However, there are limited controlled evidences indicating the efficacy of traditional Chinese medicines, such as aloe vera gel, wheat grass juice, Boswellia serrata, and bovine colostrum enemas in the treatment of UC.
  • Although herbal medicines are not devoid of risk, they could still be safer than synthetic drugs.
  • The potential benefits of herbal medicine could lie in their high acceptance by patients, efficacy, relative safety, and relatively low cost.
  • Patients worldwide seem to have adopted herbal medicine in a major way, and the efficacy of herbal medicine has been tested in hundreds of clinical trials in the management of UC.
  • The evidences on herbal medicine are incomplete, complex, and confusing, and certainly associated with both risks and benefits.



Impamantarea : poate cea mare descoperire medicala !

Impamantarea : poate cea mare descoperire medicala !

Scris de catre Alec Blenche | January 3, 2012 la 1:30 am 

V-ati intrebat vreodata de ce simtim o placere aparte atunci cand ne plimbam in picioarele goale prin iarba udata de roua diminetii ? sau atunci cand ne plimbam desculti pe malul marii ? …ei bine se pare ca raspunsul la aceste intrebari este unul care s-ar putea sa schimbe nu numai felul in care facem aceste lucruri dar mai ales frecventa in care o facem.

Daca esti ca majoritatea oamenilor, probabil ca mai tot timpul porti incaltari cu talpi din cauciuc sau din plastic . Si probabil ca nu-ti trece prin minte ca acest simplu lucru poate fi cel mai mare rau pe care il poti face sanatatii tale.

In 1998 Clint Ober,un fost director executiv la o companie TV, pensionat, statea pe o banca intr-un parc in orasul sau natal. In timp ce se uita la turistii care treceau prin fata lui, si-a dat seama ca toti , inclusiv el purtau incaltaminte cu talpa de cauciuc sau de plastic si s-a gandit daca nu cumva aceasta are cumva un impact asupra sanatatii. Intrebarea a venit in capul sau datorita experientei avute in meseria sa in care obisnuia sa izoleze cablurile, avand in minte notiunea ca toate sistemele electrice din casele si birourile noastre sunt stabilizate si protejate de pamant prin impamantare.

Ober s-a intrebat daca nu cumva acest camp energetic ar putea sa protejeze si sanatatea corpurilor noastre. Ceea ce nu a banuit atunci a fost faptul ca aceasta intrebare a sa va pune in miscare ani si ani de experimente si studii iar acestea vor scoate la iveala rezultate incredibile

Desi folosesc o varietate de cuvinte pentru a o descrie, fiecare scoala moderna de medicina alternativa vorbeste despre "energie. Dar ce este aceasta "energie" fundamentala despre care tot auzim?

Pielea ta, in general, este un conductor foarte bun. Poti conecta orice parte a pielii tale la pamant, dar daca vei compara diferite parti exista una care este deosebit de puternica, si care este chiar in mijlocul talpii piciorului; un punct cunoscut de acupuncturisti ca Rinichi 1 (K1) .

Este un punct bine-cunoscut pentru faptul ca din punct de vedere conductiv se conecteaza la toate meridianele de acupunctura si in esenta, se conecteaza la fiecare coltisor al corpului tau.

Interesant este ca impamantarea sau mai degraba lipsa acesteia, are mult de a face cu inmultirea bolilor moderne.

Cand esti conectat cu pamantul (fie ca mergi descult sau ai fost conectat electric pe punctul K1 al piciorului), exista un transfer de electroni liberi din pamant in corpul tau. Acesti electroni liberi sunt, probabil, cei mai puternici antioxidanti cunoscuti de om.

In urma experimentelor facute, s-a demonstrat ca cesti antioxidanti sunt responsabili pentru cateva observatii clinice foarte interesante :

• Schimbari benefice ale frecventei cardiace

• Scaderea rezistentei pielii

• Scaderea nivelului de inflamatie

Pentru a intelege mai bine stiinta din spatele a ce se intampla in timpul in care suntem conectati la pamant si de modul in care aceasta are impact asupra raspunsului inflamator, Dr. Oschman ne explica ceea ce se intampla atunci cand va confruntati cu un traumatism.

Dr. Oschman este expert in domeniul medicinei energetice, cu o diploma de licenta in biofizica si un doctorat in biologie de la Universitatea din Pittsburgh.

Ca autor al unui numar mare de carti, el este recunoscut pe scara larga ca o autoritate in biofizica energiei medicale.

"Chiar si la cea mai mica contuzie, daca te ciocnesti de usa, sistemul imunitar raspunde imediat prin trimiterea de celule albe din sange (neutrofile) la locul impactului …

Neutrofilele secreta specii reactive de oxigen (ROS) … numite radicali liberi. Acestea sunt ca Pac-Man, molecule foarte importante care au misiunea de a distruge.

In cazul in care bacteriile au ajuns prin intermediul pielii in corp, acesti radicali liberi vor distruge bacteriile foarte repede. Daca ai celule deteriorate, radicalii liberi le vor distruge, astfel incat sa existe spatiu pentru celulele sanatoase sa se miste pentru repararea tesuturilor.

Acesta este cunoscut ca raspunsul inflamator.

Ceea ce am descoperit si este cu adevarat profund este aceasta: am inteles acum de ce primim acest raspuns inflamator, care are cinci caracteristici: durere, roseata, caldura, pierderea abilitatii de miscare, si umflarea. Toate acestea sunt cele cinci semnalmente distinctive ale inflamatiei si se dovedeste ca nu este nevoie sa se intample asa.

Inflamatia, care in medicina este considerata o parte importanta a procesului de vindecare, este de fapt un artefact cauzat de lipsa de electroni in tesuturile tale.

Ce se intampla este ca neutrofilele livreaza specii reactive de oxigen (SRO) la locul incidentului, dar procedand astfel, unii dintre acesti radicali liberi se pot scurge in tesutul din jur si ii poate cauza tesutului sanatos daune. Asta este de fapt ceea ce creeaza raspunsul inflamator ".

Cercetarea asupra impamantarii a descoperit acum ca, daca tii picioarele goale pe pamant dupa ce te lovesti sau te accidentezi, electronii vor migra in corpul tau si se vor raspandit prin tesuturi.

Orice radical liber care se scurge in tesutul sanatos va fi imediat neutralizat electric. Acest lucru se intampla deoarece electronii sunt negativi, in timp ce radicalii liberi sunt pozitivi, astfel incat acestia sa anuleaza reciproc.

"Deci, intr-adevar ceea ce se intampla cu impamantarea sau conectarea la pamant este ca va protejati organismul de la – cum le numesc eu, pagubele colaterale," spune Dr. Oschman.

"Aceste distrugeri nu au fost destinate sa aiba loc, dar au loc pentru ca ne-am deconectat de la pamant prin punerea de cauciuc si de material plastic intre picioarele noastre si pamant.

Pentru a putea adapta impamantarea la nevoile omului modern, specialistii au gasit metode de a aduce energia pamantului direct in casele oamenilor. Astfel au aparut cearceafuri electrice cu ajutorul carora oamenii sunt conectati la pamant in timp ce dorm. Presuri pentru calculator pe care poti sta cu picioarele goale in timp ce lucrezi sau papuci care au in talpa un material conector intre punctul K1 si pamant.

David Wolfe, cunoscuta autoritate in domeniul medicinei alternative si un puternic sustinator al impamantarii, a facut un experiment in direct in timpul unei prezentari pe 20 de indivizi din sala, care au fost conectati la energia pamantului printr-un cablu electric care la un capat era infipt in pamant inafara salii de prezentare. Dupa 80 de minute, participantilor li s-a recoltat sange si li s-au facut analize care au fost apoi proiectate in direct si explicate pe loc. Rezultatele au fost pe masura. Puteti urmari acest experiment aici :

Impamantarea, o strategie impotriva imbatranirii

Una din teoriile dominante privind imbatranirea este teoria radicalilor liberi, conform careia  imbatranirea se produce din cauza pagubelor cumulate, cauzate de radicalii liberi.  Cand aveti un traumatism sau o inflamatie cronica, prin respiratie si din alimentele pe care le mancam, printre alte lucruri suntem expusi la radicalii liberi.

In timp ce nu poti sa elimini complet toti radicalii liberi, iti doresti  sa menti un echilibru sanatos de electroni antioxidanti in organismul tau pentru a fi sigur ca distrugerile datorate radicalilor liberi nu va scapa de sub control. Conectarea la pamant poate ajuta la realizarea acestui echilibru delicat.

Exista trei tipuri de sub-modele ale procesului de imbatranire cauzate de radicalii liberi :

1. Deteriorarea/mutatia ADN-ului din cauza radicalilor liberi

2. Teoria mitocondriilor. Mitocondriile in fiecare celula din corpul nostru efectueza metabolismul oxidativ si un produs secundar sunt  radicalii liberi. In cele din urma mitocondriile se uzeaza sau se autodistrug din cauza excesului de radicali liberi

3. Teoria incrucisarii de proteine, ceea ce explica riduri de pe piele. Proteinele se lipesc una de alta, reducand eficienta enzimelor.

"Am impresia , din studiul meu de biofizica si biologie celulara, ca organismul este proiectat cu o tesatura semi-conductoare care conecteaza totul in organism, inclusiv in interiorul fiecarei celule," spune Dr. Oschman.

"Ma refer la acest sistem ca la o matrice vie. Electronii, cei care intra in partea de jos a piciorului nostru, se pot muta oriunde in corp.

In orice loc unde se formeaza radicali liberi, exista electroni in apropiere, care ii pot neutraliza si astfel se pot  preveni toate aceste procese: leziuni mitocondriale, lipirea proteinelor, si mutatia sau deteriorarea genetica.

Astfel, intreaga structura este in esenta un sistem de aparare antioxidant, care este in fiecare parte a corpului nostru.

Asa ca, daca ati merge descult, veti inmagazina electroni pe corpul ii va stoca, iar acestia vor fi disponibili in orice moment in cazul in care ati putea avea un traumatism, sau in orice punct in cazul in care un radical liber s-ar putea forma ..

Cum impamantarea ne afecteaza sangele

O alta descoperire foarte importanta, si una dintre cele mai recente, este faptul ca impamantarea subtiaza sangele , facandu-l mai putin vascos. Aceasta descoperire poate avea un impact profund asupra bolilor cardiovasculare, care sunt acum numarul unu cauzator de moarte in lume.

Practic, fiecare aspect al bolilor cardiovasculare a fost corelat cu vascozitatea crescuta a sangelui.

Dr. Frank Sinatra a antrenat echipa doctorului Oschman in modul de evaluare a vascozitatii sangelui folosind o metoda numita potentialul zeta. Acesta masoara potentialul celulelelor rosii din sange, prin determinarea vitezei cu care acestea migreaza intr-un camp electric.

Se pare ca atunci cand se produce impamantarea, potentialul zeta creste repede, ceea ce inseamna ca celulele rosii din sange au o incarcatura mai mare pe suprafata lor, care le indeparteaza una de alta. Aceasta actiune face ca sangele sa se subtieze si sa curga mai usor. De asemenea, tensiunea arteriala scade semnificativ..

O alta implicatie evidenta a acestui fapt este ca prin indepartarea reciproca, celulele rosii din sange sunt mai putin inclinate sa ramanem impreuna si sa formeze un cheag. Cheagurile de sange nu trebuie sa fie foarte mari pentru a forma o embolie pulmonare care v-ar ucide instantaneu, astfel incat acesta este un beneficiu semnificativ.

In plus, in cazul in care potentialul zeta este ridicat, lucru ce poate fi facilitat de impamantare, nu se va reduce doar riscul de boli de inima, dar, de asemenea, riscul de dementa multi-infarct, in cazul in care incepe sa se piarda tesutului cerebral din cauza micro-coagularilor din creier.

Cele mai bune suprafete pentru impamantare

In mod evident, cel mai simplu mod este sa se mearga descult. Dar ce putem spune despre locuitorii din mediul urban sau oras, care sunt inconjurati de asfalt si beton? Poti sa te conectezi prin acestea? Si care dintre suprafete naturale sunt cele mai eficiente?

Exista intr-adevar, diferente semnificative intre diverse suprafete.

Locul ideal pentru mersul pe jos in picioarele goale este pe plaja, in apropierea sau in apa, pentru ca apa de mare este un conductor foarte bun. Corpul nostru, de asemenea, contine in cea mai mare parte a sa apa, astfel incat se creeaza o conexiune buna.

Iarba, mai ales daca este acoperita cu roua, pe care te-ai putea plimba daca te trezesti dimineata devreme, este o alta suprafata extrem de potrivita. Potrivit dr. Oschman, betonul este un bun conductor, atata timp cat aceasta nu a fost izolat. Picturile pe beton nu permit electronilor sa treaca prin el foarte bine.

Materiale cum ar fi asfaltul, lemnul, si izolatorile tipice cum ar fi din plastic sau cauciuc, nu vor permite deasemenea electronilor sa treaca si sa va ajute in procesul de impamantare.

Modalitati usoare de a incorpora impamantarea in viata de zi cu zi

Mersul descult in aer liber este una dintre modalitatile cele mai minunate, ieftine si puternice de a ne conecta la pamant si care poate contribui, de asemenea, si accelera refacerea tesuturilor si inlaturarea durerilor musculare in urma exercitiilor extenuante. Deasemenea orice contact direct cu un obiect bun conductor care este in legatura cu pamantul, de la un cablu electric, o teava sau chiar un copac, poate fi o metoda buna de a ne incarca cu electronii negativi.

O alta solutie pe care majoritatea dintre noi o folosim fara sa ne dam seama este dusul. In timp ce facem dus, suntem in contact cu energia pamantului prin apa care curge prin tevile ingropate in pamant, aceasta fiind si una din explicatiile pentru care ne simtim asa de bine la dus si chiar este locul unde avem inspiratie si ne vin tot felul de idei.

Reconectarea la pamant

De-a lungul istoriei umanitatii, civilizatii intregi au onorat pamantul si conexiunea cu acesta. Stilul de viata modern a facut in asa fel incat omul a ajuns sa fie un strain pentru pamantul care ii da viata si il hraneste. Copiii secolul nostru nu se mai joaca in pamant sau in iarba, sunt izolati in apartamente si case de beton.

David Wolfe spune ca atunci cand suntem conectati la pamant suntem practic in contact cu orice fiinta vie conectata la pamant in momentul acela fie ca sunt plante , animale sau alti oameni de la capatul opus al lumii.

Atunci misiunea noastra devine una de a inspira si de a promova reconectarea la energia pamantului ca un mod simplu si natural pentru a face o lume mai sanatoasa si mai buna.

Stai in echilibru, stai conectat, foloseste-te de cea mai puternica forma de antioxidanti anti-inflamatorii din natura. Vindecarea nu trebuie sa provina dintr-o injectie sau un medicament, ea vine direct din pamant, tot ce trebuie sa faci este sa iti dai incaltarile jos!


Citeste mai mult: http://viataverdeviu.ro/2012/01/impamantarea-cea-mai-mare-descoperire-medicala/#ixzz1iYrSOyni

 

„Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede in El, sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica."


 

 

.