Storytelling: Un workshop despre povestile tale si ale clientilor tai care pot conduce catre schimbare.
Exista o intreaga argumentatie neuro-stiintifica ce explica puterea povestilor. Ce este important sa retii este ca povestea stimuleaza imaginatia, iar imaginatia stimuleaza emotiile. Emotiile sunt forta care ne misca iar povestile ne pot misca foarte usor...catre directiile hranitoare si curajoase.
Povestile captiveaza si conecteaza. Ele sunt insa metafore puternice care pot conduce si catre actiuni curajoase. Oamenii care influenteaza grupuri stiu ca cel mai bun mod de a face publicul sa asculte este prin povesti. Ca si parinte probabil ai repetat aceeasi poveste pana cand aproape ai invatat-o pe de rost. Si facilitatorii buni stiu sa foloseasca povestile, incantand orice public. Secretul unei povesti captivante este sa reusesti sa scoti povestea din interior; suntem si devenim fascinati de propriile povesti.
Generarea povestilor nu este doar un talent innascut; este o abilitate care poate fi educata. Ba chiar mai mult decat atat, in terapie sa stii sa stimulezi generarea povestii clientului poate sa conduca catre actiuni curajoase. Fie ca ai un client in lucru individual fie ca lucrezi cu un grup, in cadru de dezvoltare personala, coaching, team-building sau training tehnic, in clasa atunci cand ai un copil care vrea sa atraga atentia sau lucrezi cu adulti care vor sa invete sa sustina invatarea altora...aceasta este o abilitate pe care o poti folosi oricand, in orice fel si adaptat la multe scopuri.
Acest eveniment se adreseaza psihoterapeutilor din orice orientare terapeutica, consilierilor scolari, trainerilor si facilitatorilor, coach-ilor, specialistilor in formarea adultilor, copiilor, parenting, resurse umane dar si parintilor si liderilor organizationali care isi doresc sa invete sa influenteze prin povesti si povestit.
Cost: 130 ron pentru inscrieri si plati pana la 15 septembrie, 150 ron pentru inscrieri si plati dupa 15 septembrie
**oferta speciala pentru ambele evenimente!!!
|
No comments:
Post a Comment