Petre Tutea - Salutari spirituale!



http://adevarul.ro/cultura/spiritualitate/video-111-ani-nasterea-petre-Tutea-am-stat-13-temnita-popor-idioti-1_52514aebc7b855ff56064b62/index.html111 ani de la naşterea lui Petre Ţuţea. 
„Am stat 13 ani în temniţă pentru un popor de idioţi"

 Petre Ţuţea a fost un român anapoda. 
Comunist convins, „dumirit" la legionarism, pentru a muri în 1991 sub steagul galben al Partidului Naţional Liberal. 
Adulat în anii '90, apoi dispreţuit pentru dogmatismul său de şuetă, azi e pretutindeni pe Facebook cu citatele sale celebre şi cu fesul de noapte pe cap. continuare
​"​Nu mă tem de moarte. 
Mă tem de însingurare. 
Eu, care am fost prezent la toate tragediile şi victoriile acestei ţări, mă simt ca un par în mijlocul furtunii. 
Singura nădejde este că, om cum sunt, Dumnezeu mă iubeşte şi aşa…​"
Petre Ţuţea

No comments:

HOME (*Revenire-Pagina la Zi)

MENU

EDITORIAL