Bancuri ....

 
*BANCURI  MEDICALE

 
O calugarita tinerica se duce la doctor :
- Doctore, nu pot scapa de sughit , ma chinuie de 5 zile !!!
Doctorul o consulta rapid  si-i spune :
- Esti  insarcinata  !!!!!!!!
Calugarita se intoarce la manastire si comunica plangand verdictul.....
A doua zi stareta se adreseaza doctorului :
- De ce i-ati spus asta calugaritei noastre ?
- Am vrut  sa o sperii si sa scape de sughit ...
- Cel care s-a speriat a fost episcopul, s-a aruncat din turn !!!   
 
 
 
 
 
 
La un cabinet stomatologic particular,  o doamna din lumea buna :
- Cum?  300 Ron  pentru extractia unei masele?
       Doar pentru 5 minute de munca?
- Daca doriti, o extrag intr-o ora !
 
 
 
 
 
 
În sala de operatie, chirurgul striga la  asistent:
-Anestezie  !!!
-De-a noastrã, sau de import?
-De import!
-De import s-a terminat....
-Atunci, de-a noastrã !!!
-Nani, nani...

 
 
Bolnavul:
-Doctore, dupa operatia la amigdale ma doare rau de tot in spate, jos, spre mijloc...insuportabil  !!!!!
-Eh, e normal, sa te doara putin - o vreme  ....   Ti-am scos un rinichi !!!!
-Mie ??????   ,  eu n-aveam probleme cu rinichii  !!!!!
-Oh, stiu, dar aveam eu o obligatie....
 
 
 
 
 
 
Un pacient  slab / palid  merge la medicul care l-a operat de curand cu rezultatul analizelor de  laborator .
Doctorul studiaza si zice:
-Domnule, am doua vesti pentru dumneata: una buna si una rea.
Pe care vrei sa ti-o spun prima?
-Pai....p-aia rea, doctore.
-Cazul dumitale e foarte grav. Practic mai ai de trait cateva zile.
-Si vestea buna?
-Ai venit la timp ! De maine spitalul se transforma in azil ..........
 
 
 
 
O doamnã intrã in  farmacie si îi cere farmacistului un flacon cu arsenic. Farmacistul intrigat întreabã:
- Doamnã, la ce vã trebuie arsenicul?
- Vreau  sã-l omor pe sosul meu!
- Doamnã, nu pot sã vã vînd arsenic pentru acest motiv, îmi pare rãu,
spune farmacistul.
Atunci doamna scotoceste zgomotos  în posetã si scoate o fotografie cu sotul ei care fãcea dragoste cu sotia farmacistului.
Acesta se uitã la fotografie si spune:
- Ah, scuzati-mã, n-am stiut cã aveti retetã.....
 
 
 
 
 
 
La consultatie medicul ii spune pacientului:
-Nu-mi place deloc cum arati! Cred ca ai deja o grava afectiune pulmonara.
Cate tigari mai fumezi?
-10, cate mi-ati prescris ! Nici una mai mult ....
-Si inainte cate fumai?
-Inainte nu fumam deloc .........
 
 
 
 
 
O prostituata  consultata  la ginecolog... Acesta o intreaba: 
- Domnisoara, aveti pierderi mari in timpul menstruatiilor?
- Ei, as!... Cinci-sase  sute de euro!...
 

No comments:

HOME (*Revenire-Pagina la Zi)

MENU

EDITORIAL