SCRISORILE COPIILOR CĂTRE DUMNEZEU

SCRISORILE COPIILOR CĂTRE DUMNEZEU


Stim cu totii că prichindeii pot născoci cu inocenta lor cele mai năstrusnice lucruri.
Avem mai jos câteva scrisori trimise de copii lui Dumnezeu, scrisori pe care profesorii lor le-au expus pe Internet spre deliciul tuturor.

1) Dragă Dumnezeule,

Te rog să mai pui o vacantă între Crăciun si Pasti pentru că acum nu este nimic bun între ele. (Ginny - 7 ani)

2) Dragă Dumnezeule,

Te rog să nu-ti faci griji pentru mine pentru că mă uit în ambele părti înainte de a trece strada. Dany - 6 ani)

3 ) Dragă Dumnezeule,

În loc să lasi oamenii să moară trebuind să faci altii în locul lor, n-ar fi mai bine să-i păstrezi pe cei pe care îi ai acum ? (Jane - 8 ani)



4 ) Dragă Dumnezeule,

Eu sunt American. Tu ce esti ? (Robert - 6 ani)

5) Dragă Dumnezeule,

Dacă vei veni duminică la biserică, o să-ti arăt pantofii mei cei noi. (Elisa - 7 ani)

6) Dragă Dumnezeule,

Dacă îmi dai o lampă fermecată ca lampa lui Aladin, o să-ti dau tot ce vrei ...mm... cu exceptia economiilor mele si a jocului de sah. (John - 7 ani)

7) Dragă Dumnezeule,

Tu ai vrut ca girafa să arate chiar asa sau a fost un accident ? (Norma - 6 ani).
8) Dragă Dumnezeule,

Dacă lăsai dinozaurii mai mult timp pe pământ, noi n-am mai fi avut o tară. Ai facut exact ce trebuia (Jonathan - 5 ani)

9) Dragă Dumnezeule,

Pariez că îti este foarte greu să iubesti toată omenirea. La mine în familie sunt numai patru persoane si nu reusesc niciodată să-i iubesc pe toti. (Stevie - 7 ani).

10) Dragă Dumnezeule,

Am fost duminică la o nuntă si ei s-au sărutat în biserică. Esti sigur că a fost corect ? (Amanda - 8 ani)

11) Dragă Dumnezeule,

Noi am învătat la scoală că Thomas Edison a făcut lumina dar la Școala duminicală de la biserică, părintele ne-a spus că tu ai făcut-o. Pariez că Edison ti-a furat ideea. Cu sinceritate... a ta Donna (vârsta -8 ani).

12) Dragă Dumnezeule,

Poate Cain si Abel nu s-ar fi omorât unul pe altul dacă ar fi avut fiecare camera lui. La mine si la fratele meu asta a ajutat. (Larry - 7 ani)
13) Dragă Dumnezeule,

Te rog mult ca să-l trimiti pe Dennis Clark în altă tabără anul acesta. (Peter - 8 ani)
14) Dragă Dumnezeule,

Să stii că mă gândesc uneori la tine chiar dacă nu mă rog. (Diana- 7 ani)

15) Dragă Dumnezeule,

Încă astept să vină primăvara. Te rog să nu uiti. (Mark - 7 ani)
16) Dragă Dumnezeule,

Dacă ne întoarcem în altă viată preschimba-ma în altceva, te rog mult să nu mă faci Jennifer Horton pentru că nu pot s-o sufăr. (Denise - 8 ani)
17) Dragă Dumnezeule,

Îti multumesc pentru frătiorul pe care mi l-ai trimis dar eu mă rugasem pentru un cătelus. (Joyce - 6 ani)
18) Dragă Dumnezeule,

De ce noi vorbim cu tine dacă tu nu vorbesti cu noi ? (Andrew - 8 ani)
19) Dragă Dumnezeule,

Ce ai vrut să spui atunci când ai scris în Biblie că esti un Dumnezeu gelos ? Am crezut că tu ai tot ce vrei. (Jane - 7 ani)
20) Dragă Dumnezeule,

Cine a desenat hotarele tărilor că mie nu-mi ies niciodată bine ?! (DaviD - 7 ani).
21) Dragă Dumnezeule,

Tu chiar esti invizibil sau este doar o scamatorie ? (Lucy - 6 ani).

22) Dragă Dumnezeule,

Te rog să-mi trimiti si mie un ponei. Nu ti-am cerut niciodată nimic, pe cuvânt, poti să verifici în lista ta. (Louise - 6 ani).

23) Dragă Dumnezeule,

Tu chiar ai vorbit serios când ai spus "să te porti cu ceilalti tot asa cum se poartă si ei cu tine "? Pentru că, dacă este asa, am să-l aranjez eu pe fratele meu ! (Darla - 7 ani).

24) Dragă Dumnezeule,

La scoală ne-au explicat tot ce faci tu dar când pleci în vacantă cine face toate astea în locul tău ? (Charles - 6 ani).25) Dragă Dumnezeule,

Când am fost în vacantă cu părintii, a plouat tot timpul si tata a fost foarte nervos din cauza asta. El a zis niste lucruri urâte despre tine... niste lucruri pe care oamenii nu ar trebui să le spună dar sper că n-o să-i faci nimic rău. Prietenul tău... (dar nu-ti spun cum mă cheamă !)

No comments:

HOME (*Revenire-Pagina la Zi)

MENU

EDITORIAL