Cafe Gradiva - Francezii si placerea cuvantului (psihanalitic)


Posted: 01 Dec 2015 10:49 AM PST

psihanaliza atacurile teroriste paris colectiv club

Francezii si placerea cuvantului (psihanalitic)


Am fost de curand in Franta, la Lyon, pentru a asista la o conferinta de psihanaliza, la doar cateva zile dupa recentele atentate teroriste de la Paris. Scurta vizita mi-a permis o interactiune bogata cu oameni diversi, din medii diferite, si mi-a creat sentimentul unei viziuni asupra lumii si a actualitatii acesteia in parametri mult diferiti de cei de la noi. Am plecat cu inima stransa, gata sa gasesc un popor furios care sa doreasca sa taie si sa spanzure si cea mai mica urma de suspiciune. Am aterizat intr-o normalitate care mi-a dat mult de gandit, intr-o acalmie continatoare a conflictului inca sangerand.

Continuare...

No comments:

HOME (*Revenire-Pagina la Zi)

MENU

EDITORIAL