Palatul Parlamentului poate fi vizitat si virtual



Eu am fost inauntru ........si decat sa-ti lasi capul pe spate cat poti de mult, pentru ca salile sunt deosebit de inalte si de mari, sa obosesti mergand mai ales pe margini, pentru ca pe mijloc sunt covoare persane imense (cel putin atunci erau)...aurarie pe lampi si pe pereti, marmura lucitoare...nu stiu ce ar putea fascina pe un vizitator...grandomanie extinsa la apogeu...inutila din toate punctele de vedere....dar desigur, asta este doar parerea mea, eu nu sunt fascinata de castele si de palate, asa ca probabil nu pot aprecia ce am vazut. Oricum, plimbare placuta in acest palat!

Palatul Parlamentului poate fi vizitat si virtual:
https://www.google.com/culturalinstitute/asset-viewer/palatul-parlamentului-camera-deputa%C5%A3ilor-bucure%C5%9Fti-rom%C3%A2nia/zQEC7KIv69LFug



No comments:

HOME (*Revenire-Pagina la Zi)

MENU

EDITORIAL