AUTOGENE TRAINING

AUTOGENE TRAINING

I.

1. Bratul drept este greu.

2. Bratul drept este cald.

3. În abdomen nu simt nimic.

4. Respiratia este adânca si libera.

5. Inima bate tare si regulat.

6. Fruntea este rece.

II.

1. În fiinta este sufletul.

2. În suflet este vointa.

3. Vointa este cel mai important lucru.

4. Vointa controleaza lumea exterioara.

5. Vointa controleaza lumea interioara.

6. Vointa nu depinde de lumea interioara sau exterioara.

III.

1. În fiintând este fiinta.

2. Fiinta este ascunsa.

3. Fiinta ascunsa este iubire.

4. În centrul fiintei mele se afla egoul meu.

5. Egoul meu este managerul realitatii vietii mele.

6. Managerul este fiinta.

IV.

1. Fiinta mea pluteste în fiinta colectiva.

2. Fiinta colectiva este Dumnezeu.

3. Dumnezeu este în noi.

4. Dumnezeu este gratie.

5. Gratia este vointa divina.

6. Vointa divina este în armonie cu vointa mea.

V.

1. Vointa e orientata de inteligenta.

2. Inteligenta vrea binele si evita raul.

3. Inteligenta superioara e morala.

4. Vointa slaba e depresie, anxietate, astenie.

5. Vointa exprima sexul.

6. Inteligenta exprima spiritul.

VI.

1. Vointa e credinta.

2. Credinta e unitatea interioara.

3. Credinta e rezistenta la stres.

4. Stresul disociaza.

5. Vointa unifica, diminua disocierea.

6. Atentia la principii este spiritul.

VII.

1. Muzica e un imperativ de unificare.

2. Muzica înlocuieste zgomotul interior.

3. Muzica stimuleaza temperamentul.

4. Muzica civilizeaza caracterul.

5. Muzica solidarizeaza.

6. Muzica fericeste.

VIII.

1. Important este sa fii calm.

2. Calm înseamna sa-ti tii capul când altii si l-au pierdut.

3. Sa te bazezi pe spirit.

4. Spirit este Dumnezeu.

5. Dumnezeu este spiritul maxim.

6. Roaga-te si te ajuta.

No comments:

HOME (*Revenire-Pagina la Zi)

MENU

EDITORIAL