Bancuri

 Seara, in Cluj, Janos si Pista ies de la carciuma,
> se aproprie un domn in fuga:
> - Va rog spuneti-mi unde e gara.
> Janos:
> - Noi nu stie.
> Domnul o ia la fuga pe strada, dezorientat.
> Pista:
> - Mai Janos , de ce nu spus la el unde gara? Pierde
> omu' trenul.
> Janos:
> - Lasa la el in plata Domnului, spune ca aici de
> 2000 de ani si nu stie unde gara.
>
>
> Judecatorul catre martor:
> - Ai vazut ca vecinul tau isi bate soacra?
> - Da domnule judecator.
> - Si de n-ai intervenit?
> - Pai, sa vedeti, la inceput am vrut sa intervin,
> dar cand am vazut ca o poate bate singur...
>
> Ion termina facultatea de medicina si e repartizat
> intr-un sat. Acolo medicul batran il informeaza ca nu poate
> sta cu el prima saptamana (cum ar fi trebuit) si pleaca
> spunandu-i sa fie atent la ce face. Se intoarce peste 7
> zile
> si-l intreaba ce a facut. La care Ion ii spune:
> - Prima data a venit o baba ca o durea capul, asa ca
> i-am dat un calmant. A doua oara a venit un copil julit la
> genunchi, asa ca am curatat rana, am dezinfectat-o si l-am
> pansat. Vineri cand sa inchid cabinetul a venit Maria, a
> incuiat usa , s-a dezbracat si s-a intins pe masa
> spunandu-mi:
> - Ioane, nu am vazut barbat de trei luni!
> Medicul cu sufletul la gura il intreaba pe Ion:
> - Si ce-ai facut?
> - I-am pus picaturi in ochi!

-- Material trimis de Dl Dumitru Gavrila

No comments:

HOME (*Revenire-Pagina la Zi)

MENU

EDITORIAL