O Idee de Meditat...

 

 O IDEE DE MEDITAT SI ACTIONAT

 

Va urez ca in anii care vin sa va Permiteti urmatoarele (daca nu s-au implinit pina acum) spunindu-va si integrind mesajele de mai jos (mesaje in stilul analizei tranzactionale pentru cine stie...) :

Am dreptul sa fiintez/sa traiesc/ sa exist asa cum doresc in viata mea, sa imi fac viata cum doresc
Merit, am dreptul sa ma iubesc si sa fiu iubit/a, acceptat/a si sa iubesc la rindu-mi
Am dreptul sa imi fac pe plac
Am dreptul sa am grija de mine si sa imi fac placerile.
Am dreptul sa fiu eu insumi/insami si sa ma simt unic/a, fara comparatii cu altii
Sint suficient de bun/a asa cum sint.
Am dreptul sa gresesc
Am dreptul sa ma bucur (de mine, de altii, de viata), sa fiu fericit/a
Am dreptul sa ma prostesc, chiar daca sint adult acum, fara sa ma simt ridicul/a
Am dreptul sa fac cit pot si este ok sa stau fara sa fac nimic Este ok sa ma relaxez, sa fac lucrurile in ritmul meu personal
Am dreptul sa cresc in voia mea, sa evoluez si in stilul meu personal, fara a fi ingradit/a de nimeni
Am dreptul sa imi exprim senzualitatea si sexualitatea
Am dreptul sa simt si sa-mi exprim emotiile autentice, trebuintele dorintele, nevoile. Este ok sa pling si sa fiu trist/a, furios/oasa, sa imi fie frica, sa simt bucurie
Am dreptul sa ma simt important/a si ca valorez fara a face neaparat ceva
Am dreptul sa gindesc cu mintea mea si sa imi exprim opiniile, ideile
Am dreptul sa reusesc si sa ma simt mindru/mindra de reusita mea si sa ma respect
Am dreptul sa apartin (unei familii, grup, loc) si sa fiu apropiat/a de oameni (barbati, femei)
Am dreptul sa actionez
Am incredere in mine, in oameni (femei si barbati) si in viata
Am dreptul sa fiu sanatos/sanatoasa
Am dreptul sa prosper
Am dreptul sa am implinire pe toate planurile vietii

 

La multi ani !

 

Material trimis de Dna Simona Vaida

No comments:

HOME (*Revenire-Pagina la Zi)

MENU

EDITORIAL