Bancuri,...

O femeie isi intreaba barbatul:
 - Dragostea ta e dragoste adevarata sau ma iubesti din interes?

  
- Probabil este dragoste adevarata, pentru ca nu ma mai interesezi de mult...
  

  
=========================
  

  
Pavarotti si Domingo isi disputa intaietatea in lumea muzicala.

Pavarotti: "Am cantat la Milano in fata a 400.000 de spectatori si la sfarsit Sf. Maria a plans!" (Statuia se afla in virful catedralei din Milano, la 108,5 m).
 Domingo: "Am cantat la Rio in fata a 800.000 de spectatori si la sfarsit Iisus a coborit si mi-a spus: "Ce muzica! Nu ca ala de la Milano, care a facut-o pe mama sa planga!"

  

  
================
  
Nevasta unui director afla ca el are o noua secretara.
  Vine directorul acasa, nevasta îl ia în primire:
  -Secretara asta a ta are picioare frumoase?
  -N-am bagat de seama.
  -Ochii ce culoare au?
  -N-am observat...
  -Dar de-mbracat, cum se-mbraca?
  -Foarte repede.

  

  
==============================
  

  
La Radio Erevan , un ascultator intreaba:
 - De ce costa divortul atit de mult?
  Radio Erevan raspunde:
 - Pentru ca merita!

  

 

  
==================
  
S-au adunat intr-un loc trei francezi. Au baut sampanie, cognac, etc. Au fumat un trabuc, au mai baut o cafea. Intr-un cuvant, s-au relaxat civilizat si au plecat acasa in liniste.
  
S-au adunat intr-un loc trei rusi. Au baut vodka si alcool dublu rafinat. S-au luat la bataie, dupa care s-au dus fiecare la casele lor. Intr-un cuvant, s-au relaxat civilizat si au plecat acasa in liniste.
  
S-au adunat intr-un loc trei arabi. Au aruncat in aer o masina, un hotel si-un supermarket, au deturnat un avion, l-au ciocnit de un zgarie-nori, au detonat 3.000 kg TNT, etc........ total 3.458 victime......
  
Ce face omu' cand n-are voie sa bea !
  

  
===============
  

  
John: Sir, avem un hot in biblioteca...
 Sir: Si ce citeste, John ?

  

 
  ==============
  

  
-Iertati-ma Sir, dar am impresia ca va cauta cineva la telefon.

-Cum ai impresia, John? Sau ma cauta cineva la telefon sau nu ma cauta!
 -Vedeti Sir, cand am ridicat receptorul, vocea de la celalalt capat a spus:
 "Tu esti, caraghios batran, chel si idiot?"

  

  
==================
  

  
Sir isi intreaba valetul:
 -John, nu s-a intors inca sotia mea de la partida de calarit?
 -Inca nu, Sir, dar cred ca trebuie sa vina. Calul s-a intors de o jumatate de ora...

  

 
 
  
==============================
  

  
O domnisoara vine la examen si privindu-l gingas pe profesor ii spune:

- Domn profesor! Pentru a lua examenul, sunt gata la orice!
 - La orice?
 - La orice!
 - Bine, ... atunci duceti-va si invatati.

  

  
=================================
  

  
Intre scotieni:
 -Salut, bine ca te-am intilnit! Poti sa-mi imprumuti 20 de lire?
 -Imi pare rau, dar n-am bani la mine.
 -Dar acasa?
 -Acasa toti sint bine-sanatosi....

  
=================================
  

  
-Esti condamnat la 10 ani de inchisoare. Doresti sa mai adaugi ceva?

-Vai de mine, d-le judecator, mai curind as vrea sa scad!

  
=================================
 
  
  
-Cite persoane lucreaza in biroul acesta?
 -Cu sef cu tot, cinci.
 -Deci, fara sef, patru?
 -Nu, fara sef nu lucreaza nimeni.

  
=================================
  

  
-Ce alegi, draga mea? Mergem in concediu in Rusia sau iti cumpar un mantou?
 -Mergem in Rusia. Acolo sint blanuri ieftine.

  
=================================
  

  
Casnicia prfecta - fragment:
 "Sotia mea mi-a cerut sa o duc intr-un loc unde n-a mai fost de mult.
 I-am sugerat bucataria."
 

 

--Material trmis de Dl. Dumitru Gavrila

 


 

No comments:

HOME (*Revenire-Pagina la Zi)

MENU

EDITORIAL