Diferenta dintre Religie si Spiritualitate ;autor Cosmin Constantin Cimpeanu



Aveam de mult în minte ideea de a scrie un articol pe tema diferenței între religie și spiritualitate. Am amânat în primă instanță pentru că nu eram convins de utilitatea și valoarea pe care ar aduce-o în viața ta aceste informații. Astăzi mi-a revenit în minte ideea. Privind retrospectiv mi-am dat seama că articolul pe această temă se cere scris așa că am trecut la treabă. Între religie și spiritualitate există o diferență.
 
Cunoașterea acesteia îți crește gradul de conștiență, te face să alegi înțelept, îți dă o privire de ansamblu și nu în ultimul rând îți deschide noi perspective. Intenția mea a fost aceea de a crea un articol cât mai complet și mai clar.Tu ești singurul care poate aprecia dacă mi-a ieșit sau nu, iar de aceea nu o să mai lungesc introducerea, ci o să intru direct în subiect…
mai mult 

No comments:

HOME (*Revenire-Pagina la Zi)

MENU

EDITORIAL