Bancuri...

Bancuri

Intrebare: Cum trebuie sa fie o femeie serioasa?
Raspuns: Femeia serioasa trebuie sa aiba sot si amant.
Intrebare: Credeam ca aia e o femeie adultera.
Raspuns: Femeia adultera are sot si mai multi amanti.
Intrebare: Credeam ca aia e o femeie usoara.
Raspuns: Femeia usoara are doar amanti.
Intrebare: Credeam ca aia e o femeie pierduta.
Raspuns: Femeia pierduta n-are nici sot, nici amant.
Intrebare: Credeam ca aia e o femeie singura.
Raspuns: Femeia singura e aia care are numai sot.
 
 
Un tip dã sã traverseze strada… O voce suavã în spatele lui:
- Nu traversa!
Omul nu traverseazã ºi în faþa lui accident groaznic, trece un autobuz pe roºu, pietonii mor toti etc.
Ajunge omul la garã, dã sã cumpere un bilet la tren, aceeaºi voce suavã:
- Nu cumpãra bilet la trenul ãsta!
Omul nu cumpãrã, ºi a doua zi aflã cã trenul a deraiat ºi au murit toþi cãlãtorii.
- Doamne, îþi multumesc cã ai grijã de mine, spune omul cu voce tare.
- Nu este Domnul, ºopteºte vocea suavã, sint eu, îngerul tãu pãzitor!
- Îngerul meu pãzitor?! (se mirã omul), ºtii, tare mult mi-am dorit sã te vãd, nu ai putea sã te transformi într-o gizã, un fluture or something?
Un fluture vine ºi se aºeazã în palma omului.
Omul striveºte în pumn fluturaºul, mormaind printre dinþi:
- Unde erai mãi cind m-am însurat??
 
 
Ieri seara stateam cu nevasta-mea de vorba despre eutanasiere. Si i-am spus:
- Sa nu ma lasi niciodata sa stau intr-o stare vegetativa, sa fiu dependent de o masina si alimentat cu lichide. Daca o sa fiu vreodata intr-o astfel de stare te rog sa debransezi toate aparatele care ma tin in viata.
Si atunci ea s-a ridicat, a inchis televizorul si calculatorul si mi-a aruncat berea.

-- Material trimis de Dna Oana Danga

No comments:

HOME (*Revenire-Pagina la Zi)

MENU

EDITORIAL