Poem superb - Charlie Chaplin

 

In ziua in care m-am iubit cu adevarat" - poem scris de Charlie Chaplin


"În ziua în care m-am iubit cu adevãrat, am în
țeles cã în toate
împrejurãrile, mã aflam la locul potrivit, în momentul potrivit.
Și atunci, am putut sã mã liniștesc.
Astãzi,
știu cã aceasta se numește … Stimã de sine.

În ziua în care m-am iubit cu adevãrat, am realizat cã nelini
ștea și
suferin
ța mea emoționalã, nu erau nimic altceva decât semnalul cã merg
împotriva convingerilor mele.
Astãzi,
știu cã aceasta se numește … Autenticitate.

În ziua în care m-am iubit cu adevãrat, am încetat sã doresc o via
țã
diferitã
și am început sã înțeleg cã tot ceea ce mi se întâmplã,
contribuie la dezvoltarea mea personalã.
Astãzi,
știu cã aceasta se numeste … Maturitate.

În ziua în care m-am iubit cu adevãrat, am început sã realizez cã este
o gre
șealã sã forțez o situație sau o persoanã, cu singurul scop de a
ob
ține ceea ce doresc, știind foarte bine cã nici acea persoanã, nici
eu însumi nu suntem pregãti
ți și cã nu este momentul …
Astãzi,
știu cã aceasta se numește … Respect.

În ziua în care m-am iubit cu adevãrat, am început sã mã eliberez de
tot ceea ce nu era benefic … Persoane, situa
ții, tot ceea ce îmi
consumã energia. La început, ra
țiunea mea numea asta egoism.
Astãzi,
știu cã aceasta se numește … Amor propriu.

În ziua în care m-am iubit cu adevãrat, am încetat sã-mi mai fie teamã
de timpul liber
și am renunțat sã mai fac planuri mari, am abandonat
Mega-proiectele de viitor. Astãzi fac ceea ce este corect, ceea ce îmi
place, când îmi place
și în ritmul meu.
Astãzi,
știu cã aceasta se numește … Simplitate.

În ziua în care m-am iubit cu adevãrat, am încetat sã mai caut sã am
întotdeauna dreptate ºi mi-am dat seama de cât de multe ori m-am
în
șelat.
Astãzi, am descoperit … Modestia.

În ziua în care m-am iubit cu adevãrat, am încetat sã retrãiesc
trecutul ºi sã mã preocup de viitor. Astãzi, trãiesc prezentul, acolo
unde se petrece întreaga via
țã. Astãzi trãiesc clipa fiecãrei zile.
Și aceasta se numeste … Plenitudine.

În ziua în care m-am iubit cu adevãrat, am înteles cã ra
țiunea mã
poate înºela ºi dezamãgi. Dar dacã o pun în slujba inimii mele, ea
devine un aliat foarte pre
țios.
ºi toate acestea înseamnã … Sã ºtii sã trãie
ști cu adevãrat." `

Nu trebuie sa ne temem de confruntari…

….Din haos se nasc stelele ...

Charlie Chaplin

No comments:

HOME (*Revenire-Pagina la Zi)

MENU

EDITORIAL