Mesaj de la Prof.dr. Aurel Romila

Am aflat ca din luna februarie nu mai sunt profesor cosultant pentru doctorat.M-am interesat cum sa continui si am aflat ca pot sa-i termin pe actualii doctoranzi,printr-o tutela cu alti profesori.
Prof. Prelipceanu mi-a spus ca el nu poate sa preia doctoranzii mei deoarece are prea multi.Ramine sa intreb pe prof. Manea daca aceepta sa ne tuteleze.Va voi tine la curent interesati-va fiecare la rectorat si informati-ma si pe mine ce avem de facut.

APLR continua cu sedinta din aprilie 30. Ramin deocamdata la fac. de psihologie - ecologica si ma ocup de dizertatii.

Am aflat de la dr.Scortescu ca in librariile Humanitas se mai gasesc DSM IV-TR. Cartea este indispensabila si pentru psihologii care vor sa faca psihologie clinica,psihoterapie,etc. Deasemenea noile serii de rezidenti nu pot invata dignosticul fara sa aibe la indemina DSM-ul

Prof. Romila.

No comments:

HOME (*Revenire-Pagina la Zi)

MENU

EDITORIAL