Sfaturi de la Dumnezeu

Te rog sa fii atent ca sunt schimbari pe care TU trebuie sa le faci in viata TA.

Acestea sunt schimbari care trebuie sa fie indeplinite pentru a putea sa-mi tin promisiunile de a-ti asigura pacea, bucuria si
fericirea in viata. Imi cer scuze pentru orice neintelegere, dar tot ceea ce fac nu-ti cere prea mult. Stiu, ti-am dat deja cele 10 Porunci.
Pastreaza-le. Dar urmeaza si aceste linii conducatoare.

1. NU TE MAI INGRIJORA

Viata te-a invatat sa stai si sa-ti faci griji. Ai uitat ca sunt aici pentru ati lua greutatile si a le purta pentru tine ? Sau
iti face placere sa te necajesti pentru fiecare lucru mic care-ti iese in cale?

 

2. FA O LISTA!

Ceva trebuie facut sau avut grija. Fa o lista. Nu, nu lista TA.
Pune-le pe lista MEA. Lasa-ma pe MINE sa fiu cel care are grija de problema. Nu pot sa te ajut pana cand nu te intorci la MINE.

 Si cu toate ca lista Mea este lunga, sunt totusi... Dumnezeu. Pot avea grija de tot ceea ce pui in mainile MELE. De fapt, daca adevarul
ar fi de fapt cunoscut, pot avea grija de mai multe lucruri pentru tine decat ai putea vreodata sa-ti imaginezi.

3. AI INCREDERE IN MINE

Odata ce mi-ai dat greutatile tale MIE, nu mai incerca sa le iei inapoi. Ai incredere in MINE. Ai credinta ca voi avea grija
de tot ceea ce-ti trebuie, problemele tale, incercarile tale. Ai probleme cu copii? Pune-i pe lista MEA. Ai probleme cu banii? Pune-i pe
lista MEA.
Ai probleme emotionale? Pune-le pe lista MEA. Pentru binele MEU,
pune-le pe lista MEA. Vreau sa te ajut. Tot ceea ce ai de facut este sa ceri.

 

4. LASA-LE IN PACE

Nu te scula dimineata spunand: "Ei bine, ma simt mult mai puternic acum, cred ca pot prelua controlul de aici." De ce crezi ca te simti
mai puternic acum? Este simplu. Mi-ai dat MIE greutatile tale si eu am grija de ele acum. De asemenea eu reinnoiesc puterea ta si
te acopar cu pacea mea. Nu stii ca, daca iti dau inapoi problemele, tu vei reveni acolo de unde ai plecat? Lasa-le cu Mine si uita de
ele.
Lasa-ma numai sa-mi fac treaba.

 

5. VORBESTE CU MINE

Vreau sa uiti multe lucruri. Uita ce te innebuneste. Uita ingrijorarea si necazurile pentru ca stii ca am preluat controlul. Dar
este un lucru pentru care ma rog sa nu uiti niciodata. Te rog sa nu uiti sa vorbesti cu MINE – DESEORI! Te iubesc! Vreau sa-ti aud
vocea. Vreau sa MA incluzi in lucrurile care se petrec in viata ta. Vreau sa te aud vorbind despre prieteni si familia ta. Rugaciunea este pur
si simplu conversatia cu MINE. Vreau sa-ti fiu cel mai drag prieten.

 

6. AI CREDINTA

Vad o multime de lucruri de aici de sus pe care nu le poti vedea de acolo de jos. Ai incredere in MINE ca stiu ce fac. Ai
incredere in MINE, nu ai dori sa vezi cu ochii MEI. Voi continua sa am grija de
tine, sa te veghez si sa-ti acopar nevoile. Trebuie numai sa ai incredere in MINE. Chiar daca am o sarcina mai mare decat
tine, se pare ca ai mari probleme numai cu partea simpla care-ti revine. Cat de greu poate fi sa ai incredere?

 

7. IMPARTE CU ALTII

Ai fost invatat sa imparti lucrurile cu altii, de cand aveai doi ani.
Cand ai uitat asta? Regula inca se aplica. Imparte cu cei care sunt mai putin norocosi ca tine. Imparte bucurie celor care au
nevoie de incurajare. Imparte rasul cu aceia care nu au auzit nimic de el de mult timp. Imparte lacrimile tale cu aceia care au uitat sa
planga.
Imparte credinta ta cu aceia care nu au deloc.

 

8. FII RABDATOR

Am condus lucrurile astfel incat numai intr-o viata sa ai mai multe diverse experiente. Tu cresti de la copil la adult, ai
copii, schimbi multe slujbe, inveti multe, calatoresti in multe locuri, intalnesti mii de oameni si experimentezi atat de multe. Cum poti fi
atat de nerabdator cand MIE imi ia un pic mai mult decat ai crezut ca sa indeplinesc ceva din lista. Ai incredere in cronometrarea
MEA, pentru ca ea este perfecta. Numai pentru ca am creat intreg universul in numai sase zile, toti cred ca trebuie sa ma grabesc mereu,
repede, repede.

 

9. FII BUN

Fii bun cu ceilalti, pentru ca ii iubesc tot atat de mult ca pe tine.
Ei s-ar putea sa nu se imbrace ca tine, sau sa vorbeasca la fel ca tine, sau sa traiasca la fel ca tine, dar EU tot va iubesc pe toti. Te rog sa intelegi, pentru binele MEU.

 V-am creat pe fiecare dintre voi intr-un fel diferiti. Ar fi mult prea plictisitor daca ati fi fost identici. Te rog sa intelegi ca EU iubesc fiecare din
diferentele voastre.

 

10. IUBESTE-TE PE TINE INSUTI

Atat de mult cat te iubesc eu, cum poti tu sa nu te iubesti? Ai fost creat de mine numai pentru un singur scop – sa fii iubit
si sa iubesti la randul tau. Eu sunt Dumnezeul Iubirii. Iubeste-ma.
Iubeste-ti vecinii. Dar iubeste-te si pe tine. Inima mea se intristeaza in durere cand te vad ca te superi cand lucrurile ies prost. Imi esti
foarte drag. Nu uita asta niciodata!

Cu toata inima MEA,

TE IUBESC,

Dumnezeu

Daca doriti sa va abonati la acest Newsletter, sunteti rugati sa
intrati pe siteul www.editura- foryou.ro unde aveti, in partea
dreapta, formula de inscriere. In acelasi timp, va anuntam ca am
deschis siteul interactiv www.copiii-indigo. ro, la care va invitam sa
participati si unde veti gasi materiale interesante despre voi si
copiii vostri. Va asteptam cu drag.

 

No comments:

HOME (*Revenire-Pagina la Zi)

MENU

EDITORIAL